پیگیری سفارشات فقط تا سه روز بعد از خرید از وب سایت امکان پیگیری دارد بعد از 3 روز امکان پیگیری سفارش وجود ندارد.


عضویت و خرید به منزله پذیرفتن تمامی قوانین زیزو شاپ میباشد.

قوانین عمومی سایت

تمامی فعالیت‌های زیزو شاپ بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک است بنابراین این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.

– در صورتی که مشتری زیر 18 سال است و از کارت والدین خود قصد خرید دارند ، صاحب کارت ( پدر یا مادر ) باید از خرید مشتری اطلاع داشته باشند ، در صورت عدم اطلاع والدین و تکمیل شدن سفارش در اکانت مشتری هیچ مسئولیتی در قبال مبلغ پرداخت شده نخواهد داشت و بازگشت وجه وجود نخواهد داشت ( اگر سفارش انجام نشده باشند و والدین درخواست بازگشت وجه کنند ، مبلغ به طور کامل استرداد داده میشود )– تیم ما وظیقه ی فعال سازی محصول مورد نظر بر روی اکانت ارائه شده توسط مشتری را دارد و در صورت وارد کردن اطلاعات اکانت و فعال شدن محصول بر روی اکانت دیگر،فروشگاه زیزو شاپ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

– هر گونه سو استفاده، بی احترامی، تهدید و یا اظهارات افترا آمیز مشتری به کارمندان زیزو شاپ  موجب قطع ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.

قوانین خرید و زمان انجام سفارش

– در صورتی که مشتری اطلاع اکانت خود را به اشتباه وارد کند و نیاز به تحصیح اطلاعت داشته باشد،فعال سازی سفارش با تأخیر انجام داده خواهد شد.

– مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و اطلاعت اکانت) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر یا اشتباه به عهده ی خود مشتری خواهد بود.

– در وارد کردن اطلاعت اکانت خود دقت کنید. درصورتی که اطلاعت اکانت وارد شده توسط مشتری اشتباه باشد ، ممکن است سفارش با تأخیر انجام شود

– زمان انجام سفارشات در هر محصول نوشته شده است ( بعضی از محصولات زمان دار و بعضی از محصولات بصورت تحویل آنی میباشند

قوانین بازگشت وجه  

– کنسل کردن سفارش ، به 2 روش امکان پذیر می‌باشد:
الف) جایگزین کردن با محصولات دیگر
ب) بازگشت هزینه با کسر کارمزد 10% طی 7 روز کاری

احراز هویت   

مشتریان موظف هستند برای خرید های بالای 350.000 تومان ، احراز هویت نمایند.

اطلاعات دریافت شده از مشتری به هیچ عنوان در اختیار کسی قرار نمیگیرد و صرفا جهت اطمینان از پرداختی از کارت خود است.